Сайт знаходиться на етапі розробки

Група 2-3 роки

Головна | Дитячий садок | Група 2-3 роки

Відвідування дитячого садка дитини у віці до трьох років - це шанс для неї та її сім'ї, коли запропоноване навчання та виховання задовольняє її потреби і має місце в адаптованих умовах.

Про групу

У групі навчаються діти, які перейшли до нас із Рікікі - ясла або ті, що бажають йти за нашою двомовною програмою.

Період адаптації

Щоб підготувати дитину до вступу в Рікікі, ми пропонуємо батькам та малюку деякий час для адаптації.
Протягом тижня дитина перебуває в садочку кілька годин кожного дня. Це дозволяє дитині та її батькам познайомитися з вихователями та іншими дітьми, звикнути до нової атмосфери.

Прийом:

Кожна дитина має свою піктограму, що дає їй змогу бути самостійною, почати день "як дорослий", складаючи особисті речі в шафу.
Пероодягнувшись, дитина заходить у свою групу. Прийом – це час для вільних ігор та ігор у супроводі вихотеля. Передаючи нам зранку свою дитину, ви розповідаєте про її настрій, про те, що відбувалось напередодні ввечері або у вихідні дні, як дитина спала тощо. Все це для того, щоб якомога безболісніше прийняти дитину, щоб вона провела гарний день у садочку. Цей діалог має важливе значення.

Заняття:

Після прийому діти об’єднуюься в групу. Цей час відведений для проведення «Календаря», на якому діти вітаються, співають та дізнаються про події дня. Таке об’єднання дає змогу кожній дитині відчути себе частиною групи. Це також момент коли діти вивчають найбільшу кількість слів, особливо тих, що знадобляться їм цього дня. Протягом дня ми чергуємо, граємо у "спокійні", "рухливі" та рольові ігри, розвиваємо мовлення, відвідуємо бібліотеку, музичне заняття, декупаж …

Гігієна:

Заміна підгузків вашої дитини відбувається за необхідністю та за графіком. Старші діти самостійно миють руки в раковині.

Обід та полуденок:

Дитина має своє місце за столом під час кожного прийому їжі. Для зовсім маленьких, які ще не вміють самостійно їсти, ми використовуємо техніку «подвійної ложки»: одну ложку дитині, іншу вихователю. А також годуємо дитину, щоб навчити її вірним рухам. Страви подаються на столі перед дитиною. У кінці трапези, дитина витирає серветкою рот та руки.

Денний сон:

Після обіду, діти роздягаються: ми поступово навчаємо їх самостійності. Діти знаходять свої ліжечка та іграшки, що знаходяться на тому ж місці. Підйом дітей відбувається поступово. Одягнувшись, перед полуденком, ми пропонуємо вільні ігри, а також ігри у супроводі вихователів. Ми поважаємо ритм дитини, її пробудження відбувається без примусу та поступово.

Полуденок

Тільки, коли більшість дітей у групі прокинулись, можемо розпочати полуденок. Прогулянка на подвір´ї відбувається залежно від погодних умов.

Друга половина дня:

Починаючи з 16:30 дітки поступово повертаються додому, у той час, як інші займаються невеликими групами у супроводі вихователя: театр, англійська мова, танці, малювання, йога, ...
Перед тим, як ви заберете свою дитину ми розкажемо вам основні моменти дня вашої дитини, зосередившись на її поведінці, відносинах з іншими, її інтерес до занять та гри.

Що ми пропонуємо?

  • Что мы предлагаем? Процес соціалізації дитини
  • Что мы предлагаем? Розвиток її самостійності
  • Что мы предлагаем? Інтелектуальний розвиток
  • Что мы предлагаем? Набуття знань в галузі здоров’я а гігієни
  • Что мы предлагаем? Пізнання 5 відчуттів
  • Что мы предлагаем? Психомоторний розвиток
  • Что мы предлагаем? Пізнання навколишнього світу

Таким чином, протягом навчального року саме завдяки цій різноманітній навчально-ігровій діяльності дитина розвиватиме свою особистість, віру в себе та самостійність.